Schade melden
Een schade dient zo snel mogelijk bij ons te worden gemeld. Dit kan op werkdagen
tussen 08.00 en 18.00 uur d.m.v.
contact opnemen met
Aon Klantenservice, telefoonnummer 020 - 430 59 25.
In noodgevallen kan er dag en nacht contact worden opgenomen met de
SOS
alarmcentrale: (+31) (0) 20 651 51 51.
Autoschades kunnen online worden gemeld of via Autoschade@aon.nl.
Aon Schade Services
Voor het herstel van de auto's kennen wij "Aon Schade Services". Wanneer U gebruik maakt van deze service heeft dit een aantal voordelen:
- Uw auto wordt gratis gehaald en gebracht
- Gedurende de herstelperiode heeft u recht op vervangend vervoer
- Uw eigen risico wordt verminderd met € 135,-
- Wij wikkelen de schade rechtstreeks af met het herstelbedrijf.
Een bij Aon aangesloten schadeherstelbedrijf kan worden
gezocht in uw regio.
Is er sprake van totaal verlies, dan kan er géén gebruik worden gemaakt van de schadeservice en geldt er wel een eigen risico. Er zal een expert worden ingeschakeld om de (rest)waarde van de auto vast te stellen.
Directe Schadeafhandeling
U heeft geen allrisk dekking maar wel materiele schade door iemand anders veroorzaakt.
Europees schadeformulier
U kunt ook gebruik maken van onderstaand schade aangifteformulier
Autoruit stuk?
U kunt terecht bij onderstaande autoruitschadeherstelbedrijven.
U hoeft de schade niet te melden bij ons.
Carglass | 088 - 0406 124 | Online afspraak maken Carglass |
---|---|---|
Autotaalglas | 0800 - 08 28 | Online afspraak maken Autotaalglas |
A•Glas | 020 - 44 88 022 | Online afspraak maken A•Glas |
123Ruit | 088 - 1850 500 | Online afspraak maken 123Ruit |